Eesti televaatajad hingasid sel nädalavahetusel Kanal 2 rütmis. Kõige rohkem huvitasid televaatajaid Hollywoodi hittfilmid ja sport.
TNS EMORI poolt läbi viidava teleauditooriumi mõõdikuuringu kohaselt vaatas Kanal 2te vähemalt viis minutit ligi 1/3 (32%) eestimaalastest.
Laupäeval oli Kanal 2 18-49 sihtrühmas kogu päeva arvestuses suurima vaatajaskonnaga kanal, edestades ka ETV-d. Laupäevase eetripäeva jooksul eelistasid üle 4 aastased eestimaalased Kanal 2 saadetest animafilmi „Mina, supervaras 2“, mida vaatas vähemalt 5 minutit 116 000 silmapaari. Otepää MK etapi otseülekandeid vaatas vähemalt 5 minutit eetripäeva jooksul ühtekokku aga ligemale 94 000 inimest.
Huumorisaade „Hensugusta SHOW“ jätkas ka sel laupäeval televaatajatele hea tuju loomist. Lustakat ja positiivset klipisaadet vaatas eetripäeva jooksul ligemale 84 000 üle 4 aasta vanust inimest, mida on ca 2 000 vaatajat rohkem, kui saate avaepisoodil.
Pühapäeval elasid televaatajad kaasa kõige rohkem eepiliste hittfilmide sarja esimesele filmile „Jurassic Park“, mis kogus eetripäeva jooksul telerite ette 143 000 vaatajat ning Otepää MK suusatamisele, mida jälgis kokku ligi 97 000 inimest.
Ürgelukatele saab kaasa elada ka tuleval kahel pühapäeval, kui eetrisse jõuavad legendaarse filmisarja “Jurassic Park” teine ja kolmas film.